Miragee Merhaba kızlar 36 haftalıgız asırı derecede kusmasam da mide bulantısı ve bel agrısı çekiyorum… Normal mi
aybkkra Miragee bel ağrısı bende 29 haftadan beri var 38 oldum hala çekiyorum 🤦♀️ Mide bulantısıda bir ara olmuştu bende ama en çok mide yanması var
Dicleztrk Miragee bel ağrısını dünden beri bende çekiyorum adım dahi atamayacak derecede :( benimde 36+4. Normal diyor herkes ama geçmezse doktora giderim herhalde
A12sel Miragee bisey sorabilirmiyim gdbelikte su gibi akinti normalmi su gibi ayni sanki idrar kacirmis gibi islaniyor ic camasirim 26+3
Miragee aybkkra doktor bebek mideye basınç yapıyor kilosu agırlastıca dedi ama gene tereddüt oluyor insanda
aybkkra Miragee bence normal ya artık bu ağrılar son dönemleri ya içeride yeri kalmadı bebeklerinde 😄
aybkkra Miragee benim pek ümidim yok çok yukarıda 😄 bende randevuya gidecem yarın ama bakıp iyi diyip gönderiyor genelde ekstra bişey olmadı daha şimdiye kadar 😄😂
Miragee aybkkra erken dogum riski var demişti 26 da dogum pozisyonu aldı ama masallah 36 olduk dogacak bekliyoruz 1 hafta daha sabretsin sonra olsun
KadriyeSaglam Miragee açılmamı bilmiyorum canım Elitparkda ki Fatma hanıma gidiyorum bu hafta çatı muayenesi yapacak duymuşundur deneyimli bir doktor
Miragee A12sel akıntı normal su gelmesi farklı bir şey kuzum akıntı iççamsaırcı ıslataczk kadar ama su dolu dolu geliyormus
Mom092 Miragee bizde 36yız ayni seyleri yasiyorum canım hatta dun daha fazla dayanamadim çıkardım mahvetti beni bugunde bulantim vardi aksam uzeri 😣
minikkalplim bende 34+4.gunumdeyim 1 haftadir asiri bulantim var ne yesem maf ediyor nane limon icmek cok rahatlatiyor bel agrisini 28 ile 31 haftalari arasinda cok cektim kipirdayamiyodum kizim basını assagiya getidikten sonra bel agrilarim gitti cok sukur