Hilal3004 Kızlar 25.haftalık hamileyim işim gereği bazen topuklu ayakkabı giymem gerekiyor ama cesaret edemiyorum düşerim bebege zarar veririm yada hamilelik için sıkıntı olur diye aranızda topuklu ayakkabı gıyen var mı acaba?
Glakky1 Hilal3004 topuklu bot giyiyorum yüksek, yürümede sorun olmuyor da belin ve kalçaları çok agrıyor ona göre. Ve ayaga kan gitmezmiş ben öyle duydum o da ödem yaparmış
Gizmolata Hilal3004 aklıma doğa rutkay geldi😂 ikizlerine hamileyken karnı burnunda sahnede bir oraya bir buraya koşuyordu sürekli dev topuklarla😂 sürekli olmadıkça bence sıkıntı yok ama dediğiniz gibi allah korusun düşüp müşmeyin
monaroza Hilal3004 Ben de sürekli kullanırdım virüsten sonra evden çalışmaya başlayınca hamile kaldım zaten sonra bir süre giymedim ama giydiğim zamanlarda da çok dikkatli oldum çünkü doktorum hamilelikte denge problemi çok oluyor demişti
Hilal3004 Gizmolata buna çok güldüm 😅Boyum 1.52 sıkıntı 😅galiba doktorumla konusmam gerek bu konuyu 🙄
Gizmolata Gizmolata benimde 1.60 boyum var aslında 1.59 ama ben 1.60 diyorum😂 yani dikkat edin siz yine giyerken 🥰
Tatliheyecan İşyerinde bende çok giydim ama oturuyordum ztn sürekli bide babetlerim hep vardı masanın altında ztn karın büyüdükçe rahatsız ediyor topuklu düştüm düşcem korkusundan giyemiyosunuz son haftalarda en güzel kurtarıcı ugg botlarmış yapana duacıyız