Merhaba anneler ben şuan 38 haftalık hamileyim hafta içi doktora gideceğim ilk gebeliğim bilmiyorum ama galiba çatı muanesi yapar çok ayıp olacak ama çatı muanesinde özel bölgem temiz olsun istiyorum zaten çekinirim eğer pis olursam da daha çok çekinirim ama şuan bi temizlik yapsam doktora gitsem ,doğuma 15 gün gözüküyor 15 güne kadar tekrar çıkarsa endişesi var doğumda daha önemli nasıl yapayım bir türlü bilmiyorum benim gibi olanlar siz be yapmayı düşünüyorsunuz