Prensannesii1 Kızlar bu gece sezeryan doğum yaptım sezeryan olacaklar sormak istediğiniz bisey varsa sorabilirsiniz 🤔
Nslhnkr Prensannesii1 belinize iğne vuruldu mu vurulduysa o iğne acı verdi mi en en merak ettiğim 🤣 iğne korkum var 🤣🤣
Beyzan Prensannesii1 hayırlı uğurlu olsun canım en kısa zamanda tamamen toparlarsin inşallah. İlk gebelik miydi yanında kim kalıyor şu an
aylinsss Prensannesii1 anesteziyi atmak için kahve için diyorlar birde odanıza alınınca gaz çıkarana kadar bişey yiyip içmek yasak diyorlar nasıl kahve içip bitter çkolata yiyerek anezteziyi atıyorlar o zaman sizde nasıl oldu
Prensannesii1 ESMAARAS genel anesteziydi canım diğer türlüsüne cesaret edemedim inan ki sadece ameliyat masasına yattığımı hatırlıyorum 🤣uyandıgımda oğlum yanımdaydı hiç korkma ne ağrı ne sızım var yarım saat sonra kalktm yürüdüm
ESMAARAS Prensannesii1 ayyyy bana bunlarla gel valla agzından bal damlıyo 35 haftalıgım az kaldı benımd3 :)
Hira_meyren Prensannesii1 masallh canım benim gözün aydın Allah analı babalı büyütsün. Bende kısmet olursa genel anestezi ile doğum yapicam korkuyorum biraz diğerleri hep spinaldi çünkü
Zsnbr Nslhnkr genel anestezi de bele iğne vurulmuyor canım ben spinal sezeryan old belden iğne yapıldı sakin ve rahat olursa hc hissetmiyorsun bile. Ben hc hissetmedm
Beyzan Nslhnkr o iğne hafif acıtıyor ama öyle dayanılmaz bir acı değil ağda yapmak bile daha çok acıtıyor 😂 bir de insan o stresle pek bir şey hissetmiyor
Zsnbr Nslhnkr sağol canım darısı herkesin başına 🤲🏻 Gerçi bizim çokta erken oldu ama yine de Cok şükür
Prensannesii1 Beyzan evet ilk gebeliğimdi eşim kalıyor benden tavsiye babası yanınızda kalsın cok yardımcı oluyor eşim bana
Prensannesii1 aylinsss ben hemen ayıldım kahve de içmedim herhangi bisey de yapmadım sadece kalk yürü dediler idrarını yap dediler gayette rahat yaptım
Hazalveannesi Prensannesii1 kaç haftalık dogum yaptın canım bende oğlumda önce epidural oldum doktor başlayınca ameliyata ellerini biraz hissedince tansiyonum yükseldi heyecanlandım sanirim hemen genele çevirip bayılttilar şimdi yine spinal olacam ama yine aynı heyecanı yasarmiyim acaba diye korkmuyor da degilm yok sa iğneyi falan hissetmiyosun da ne bilim endişeliyim biraz🤷♀️
Prensannesii1 Hazalveannesi 38+5 te doğum yaptım bana sordular bebeğinin doğum anını görmek istermisin die kendime güvenemedim hayır dedim hiçte pişman değilim kafan cok agrır ayağa kalkamazsın migden bulanır neler neler söylediler hiç biri olmadı çokta memnunum valla
Prensannesii1 mombursamom sütüm henüz gelmedi canım moralim bozuldu ama doktorumuz üç gün içinde mutlaka gelecektir yakın temasta bulunun bebekle cok fazla isteyecektir dedi
gamzelinaz Bebeğe dogar dogmaz anne sütü verin deniyor ya ilk gelen sarı süt. Siz ameliyattan dolayı uyuyorsunuz, bebek ne yedi? Sizi mi bekledi? Doğumdan kac saat sonra emzirebildiniz? Yani anestezi site geçiyor mu?
Hazalveannesi gamzelinaz Canım benim bende genel olmuştum zaten odaya giderken ayılmış oluyosun bebegi emzirebiliyosun yani😊
Prensannesii1 gamzelinaz anastezi sadece bana geçiyor ben ameliyathanede yattım doktorumu beklerken anestezi uzmanına dedim ki cok heyecanlıyım artık uyutunn beni biran önce dedim hayır uyuma bebeğine geçmesin doktorumuz gelsin hemen uyutcam dedi bebege geçmeden beni uyuttular 15 dkk içinde de çıktım uyandığımda hadi emzir dediler ama sütüm gelmedi mecbur mama verdik
NagihanAfra Ftmhmt bende 20 gün önce genel anesteziyle sezeryan oldum karnıma badtırdılar pis kan çıksın diye malesef kadının elini tuttum kastım kendimi acıyo çünkü bastırınca😔
Prensannesii1 Ftmhmt hayır gece doğum yaptım geldim sabah pansuman yaptılar sadece ondada bişey hissetmedim inan ki cnm bu arada benim canım cok tatlıdır iğne yapsalar on gün koluma dokunamam ama suan cok iyiyim şükür hayret ediyorum sezeryan bu muydu bunun icin ni ben deli gibi stres yaptım die
EsraKaramuk Bende 20 gün önce genel anestezi ile sezeryan doğum yaptım. Doğumdan bı saat snra yürüdüm. Karnıma bastirmadilar kum torbası koyuldu sadece. Sütte hemen geldi bebek hemşiresi ben uyurken yanıma koyup emzirtmis. Şuan da dikiş ağrılarım var okadar hafif hafif. Allah herkese kolay doğum nasip etsin. Ben normal doğum sancısı çekip sezeryana dönemlerden oldum malesef 🤣
82oykunisa82 Benimde bu hafta içi doğumum olacak belden uyuşturma da korkuyorum cekistirmeler hissediliyormus panik atağım var kötü olurum düşüncesi sardı beni genel anestezidende korkuyorum ondada uyanırken ağrıyla uyaniyormusun bide nefes almakta güçlük cekiliyomus öksürükte çabası kısacası korkuyu atamıyorum birturlu:((( sizce hangisi daha iyi??
Prensannesii1 82oykunisa82 bence kesinlikle genel anestezi uyudum uyandım bebegim yanımda agrım da yok şükür