Merhaba öncelikle başınız sağolsun. Benim ilk hamileliğim, iki damarımda direnç çıkınca doktor benden gen testi istedi. İki heterozigot çıktı, ecoprin ve oksapar 0.6 verdi bana. Çok şükür 35.haftaya geldik. Ama o süreçte devlette bir çok doktor biz kan sulandırıcı iğne vermezdik dediler. Kafamızı karıştırdılar. Doktorların yaklaşımları farklı oluyor maalesef. Umarım gönlünüze göre bir doktor bulur sağlıklı bir gebelik yaşar alırsınız bebeğinizi kucağınıza.