Arkadaşlar dgum sancıları düzensiz ise ya da aradaki süre 5-10 dk ya inmedi ise henüz, o zaman zaten hastaneye hemen gitmeyin diyor doktorlar (tabii riskli bir gebeliğiniz ya da durumunuz yoksa) . Canım, eşim sırtına masaj yapabilir, ılık duş alabilirsin. Her türlü yine de dikkat et kendine- kendinize Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeğini