ozlem0643 bende de mi mantar var? Vajinamin içinde yanma oluyor kaşıntı hiç yok. Beyaz krem rengi gibi akıntım oluyor. Krem gibi. Kuruyunca yoğurt dökülmüş gibi kireç gibi oluyor. Kokusuz. Bir de iki günde bir aynadan baktığımda vajinamin içini bembeyaz goruyorum silince geçiyor. Üç kez alttan muayene oldum.ucunde de enfeksiyon denildi ama ne olduğu söylenmedi. En son geçen hafta hafif enfeksiyon var denildi. Doktora cikamadim ilaç vermedi. Kendi sağlık ocağı doktoruma soyledm.gynolomexin verdi. Kullanmadım daha. 3 kutu hap kullandım 23 haftama gelene kadar. Donaxyl, motiflor, gynolomexin.. ne yapicam bilmiyorum