History İyi geceler kızlar .. Gaziantep te yeniyiz ve sanırım hamileyim.gittiginiz memnun kaldığınız doktor var mı?kime gitmeliyim..
Minikbiranneee History hatem hastahanesi nazire hanımdan ben çok memnunum çok akıcı güzel ağzı dualı bir bayan☺️
Bilge_anne27 History liw hospital Ayşegül Türkgeldi doktor çok ilgili yarım saatten fazla ilgileniyor hem sizinle hem bebekle muayene ücreti 140 ₺. Ben memnunum açıkçası 😊
Mavi_- History bende hateme gidiyordum ama cidden de çok yoğun beklerken sıkılıyo insan o yüzden değiştim medical park ali özcana gidiyorm şimdi tabi yine bekliyoruz ama çok ilgili doktor sen sormadan her şeyi kendi cevaplıyor
Minikbiranneee History 120 tl ☺️ Doğumu bilmiyorum daha ama doktoru çok seversiniz sadece aşırı yoğun
History Adaletipkiran demek ki memnunsunuz muayene ücreti ne kadar acaba.bana da yakın aslında hastane
Sdakrbs Adaletipkiran bende ona gitmeyi düşündüm nasıl ilgili mi normal doğum yanlısı mı? Bide muayene ücretini söylebilir misiniz? 😊
Melikeatalay Kemal bayındır Mehmet Ali kayalı var çok memnun kaldı ablam tavsiye ederim bende Hatem deki Mehmet Yılmaz Genco ya gidiyordum ama oda gitti
defnekokulum_ Melikeatalay nereye gitti canım hala hatemde görev yapıyor ve ben cuma günü randevu olusturmustum cuma günü yılmaz beye muayeneye olucam.
esra4427 Gullukarakus canım bende, eşimin görev yeri iyi olmadığı için antepe gidecem doğum içim yaşam hastanesi Ramiz Dursun var gittim Bi kaç kez çok iyi Bi doktor tavsiye ederim
yenianne140920 History Bende Hatem hastanesinde Nazan Özdemir’e gidiyorum 30 haftalık oldum memnunum çok şirin bir doktor
TDE History gebelik için değil de genel kontrole gitmiştim Abdullah Göymen’e iyi bir doktor her şeyi o zaman da teker teker anlatırdı. Şu an kalyonda özel kliniği var
History TDE evet doktorlar netten baktım onu gordum çok iyi yorumlar vardı hakkında.onu düşünebilirim çok teşekkür ederim
esra4427 Gullukarakus 1500 dedi, benimki inşallah normal olacağı için ama yılbaşından sonra zam gelecek dedi