aezgi Gece post acmıstım suyum geldi diye 9 gibi doğuma alıncam insallah sezeryan olucam tavsiyeleriniz neler acaba😇
Gamizz aezgi Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin canım 😊 En önemlisi sakin kalabilmek👍 Telaş yapma moralini yüksek tut zaten gerisi kendiliğinden oluveriyor 😊
Hazalveannesi aezgi hayırlı uğurlu bir bebek olsun canım🥰 kolay doğumların olsun insallah🤲darısı bizlere insallah cuma yada benim doğumum var rabbim nasip ederse günler gecmiyo sanki🤷♀️🎈🌸🤱🤱♥️
aezgi Gamizz aminn canımm tesekürler benn normalde cok telaslıyımdır ama simdi bi sakinlik var anlamadım gitti😃
Aloneanqel aezgi Allahım sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah. Bizde 32+1 iz. Zaman hemen geçsin istiyorum kucaklayayım istiyorum 🙈
gamzelinaz Eşiniz hastanede kahvenin yerinin öğrenebilir, odanızda kayısı suyunu hazır edebilir ☺️ saglıkla gelsin kaderi güzel kısmetli olsun insallah bebeğiniz