İlk doğumumda sezeryan olmuştu.
15 Ocak gibi 2.doğumum olacak o da sezeryan genel anestezi.
İlk doğumum 39 haftada alınacak bebeğim 38+2de gelmişti. Ansızın olduğu için stres yapmadım.
Eee şimdi artık sezeryan nasıl birşey biliyorum.
Stresi şimdiden başladı…
Ya doğumda ölürsem kızım annesiz kalırsa diye düşünüyorum..
Doğum korkusu sardı beni☹️ hele o hastaneye gideceğim gün hiç uyuyamam heralde stresten neden böyleyim bilmiyorum 🤦🏻♀️