Asilefee Kızlar bir kac gün önce doğum yaptım öksürük bide grip oldum dikislerimden dolayi öksüremiyorum da cok zorlanıyorum aranizda bu sorunu yasayan varmı varsa nasıl atlattı
yigitalpinannesi40 Asilefee Benim doğumdan sonra hemen öksürüğüm başlamıştı hasta da değildim genel anestezi olmuştum özellikle uykudan uyandığımda aşırı öksürük tutuyordu bol su tukettim soğuk hiçbirsey içmedim geçti şükür
DaisyMom Asilefee 2 yil once dogum yaptigimda benim de basima geldi birden bire gecmeyen oksuruk.Oksurmek zarar vermez demisti doktorum yan yatip oksuruyordum.ilik seyler icebilirsin canim bogazini yumusatacak gecmis olsun 💜
ecembugra53 Asilefee geçmiş olsun canım olabiliyor ben de de olmustu dikkat et kendine üşütme şakın sıcak seyler iç