Merhaba arkadaşlar şiddetli preaklemsiden 27 haftalık doğum yaptım. Spinal anestezi ıle odu sezaryanım. Yaklasık 11 gün oldu doğumdan 3 güm sonra bas agrım başladı gıttıkcı soddetlendı yanı Ikı gün aşırı kötüydüm ayağa kalkınca beynımı asagı cekıyorlar gıbıydı dayanılmaz bısey. Daha sonra hafıfledı ama tamamen gecmedı sızın ne kadar sürdü agrınız olduysa 8 gündür agrı cekıyorum ne zaman gececegını merak edıyorum kahve bıraz iyi geliyor anlık bol sıvıda tüketiyorum