Kizlar acil dogum yaptim bugun sezeryan ile sancilarim 70 80lerdeydi acikligim 4 cm olmustu 35+1de doguma alindim dun aksam saat 6 da bebegin solunum sikintisi varmis biraz direk kuveze alindi ben goremedim daha kilosuda 2850 gram dogdu sizce kac gun kalir ameliyathanede aglamasini falan duydum babasida gordu sabah ben gorecegim sizce cok kalirmi kuvezde bu haftalarda dogum yapan varmi