Merhaba kızlar azönce İnternette araştırdım kadınları değil ama Corona erkek üremesini etkiliyormuş sperm sayısı ve hareketini yarı yarıya düşürüyormuş. Eşi atlattıktan sonra hamile kalan var mı? Eşim de hafif varikosel var. Sperm değerleri düşük çıktı Ekim ayında atlattı coronayı acaba onun etkisi var mı bilemedim😞Ve dna hasarına yol açtığı için sakat doğma riski olabilir falan yazıyor. Ben de moral falan kalmadı şu an bunun şüphesi bile kötü