Burcudan Hamileyken diyetisyene giden varmı gitmeyi düşünüyorum Doktorumada sorucam ama gidimlerdem bilgi almak isterim
aylinsss Burcudan bende başından beri gidiyorum ama zayıflamak için değil zaten zayıf hamile kaldım kontrollü kilo almak için bebek ve kendim için sağlıklı nasıl beslenirim diye gidiyorum tavsiye ederim iyiki gitmişim 🙏🏻
monaroza Burcudan 12. haftadan beri gidiyorum kilo kontrolü için gitmiştim iyi ki gitmişim her hafta görüşüyoruz ve listem yenileniyor 34+3 haftalığım 6 kilo aldım ve bebeğim de gayet iyi gidiyor
Tugceasel_ Burcudan doktorum ve diyetisyenimle beraber ilerliyoruz daha rahat bir hamilelik geçiriyorum 😊
berus Burcudan 5. Aya kadar 13 kilo alınca doktorum yönlendirdi. Diyet yaptım 2 3 kilo verdim hatta. Simdi son haftalar yemesemde alıyorum.
Burcudan berus anladım çok teşekkür ederim ben yeniyim gitmeyi düşünüyorumda bilgi edinmek istedim. sağlıkla kucagınıza alın inşallah 🙏🏻
berus Burcudan kesinlikle git ne yemen gerektiği hakkında hafta hafta belirtiyorlar. Aylara göre bebeğin besin değerleri var. Amin canım inşallah 🙏
Busraa89 Burcudan gidebilirsin canım ben de yeni hamileyim bebeğin kesesini gördüm direk gitmeye başladım çok güzel sağlıklı liste hazırlanıyor ben tavsiye ederim