Nagihan37 evet benimde ikinci doğumum ilkinide bahat ta yapmıştım Mustafa balık yapmıştı şimdi de hep oraya gidiyorum ama sormayı unuttum o yüzden buraya yazdım medigoldda yengem yapmıştı doğumu oda pek memnun değildi kaç sene önce şu an değişmiş medigold un yeri doktorlar falan nasıl bilmiyorum