aezgi canım benimde 3 gün önce başıma geldi ama doktora gittiğimde hamilelerde son günlerde anne adaylarının elinde olmadan haberi olmadan idrarlarini tutamadiklarini söyledi eğer suyun gelirse birde boşalır ve her yerin batar dedi yani çok aşırı geliyormuş suyun olursa ama ıslaklık varsa maalesef idrar kacirmakmis korkma hatta ben idrar olsa kokar dedim 3 hastaneye gittim bir gecede ama hepsi kontrol etti suyunun gelmediğini ısrarla idrar olduğunu soylediler o günden beri ped kullaniyorum hala geliyor maalesef