Eessrra Memnun musunuz bu beşikten sizce almalımıyım ?? https://imgyukle.com/i/YAHjPt https://imgyukle.com/i/YAHNeQ
tgul Eessrra Biz 879 tl ye ahşap olanını sipariş verdik ama henüz kurmadık, yorumlar güzel olunca bizde almak istedik.
Eessrra Aysenur96 inşallah memnun kalırsın canım sorması ayıptır kaça aldın acaba bu beşiğin fiyatı 1850
3506 Eessrra ilk fotonuz 60×120 / ikincisi 60×110 yazıyor. Bence ikisi de ufak. Yani 6 ay için eni uyar, 1-2 yaş içinde boyu uyar ama bu sefer de eni dar gelir bence😬
Seyma2861 3506 bende bu ölçüler düşünmüyorum ama standartda da en büyük 70/130 o ölçüyü planlıyorum doğru mı yapıyorum acaba😁
3506 Eessrra Firmaya sorsanız belki daha büyük ebatlarda da vardır ya da özel sipariş yaparlar. Ancak daha pahalıya gelir🤔
tgul Eessrra ölçüleri 60×120. 3-4 yaşa kadar rahatlıkla kullanir. Bende internetten baktım yani çocukların ortalama boyu ne kadar uzun olur diye. 3-4 yaştan sonra da oda yapmayi düşünüyorum zaten.
Eessrra 3506 zaten bu haliyle pahalı heralde özel yapsam 3 bini bulur oda bizi aşar😂 ne güzel bende o da yok ki tecrübe ediniyim😂
3506 Eessrra Allah güç ve imkan versin, bu zamanda zor gerçekten. Anne yanı bez yataklar ne kadar Türkiye’de bilmiyorum ama biz öyle aldık, Chicco Dream yatak, sallanıyor da.. https://www.amazon.nl/Chicco-07079445820000-Wiegje-Sleeper-Next2Me/dp/B07GJQBC7Q
Eessrra tgul sanırım kare olan daha büyük 3 4 yaşa kadar kullanabilir mi ki aslında bana küçük geldi siz söyleyince
tgul Eessrra 70×130 olanlarda var. Bunlar anne yanı beşik olduğu için boyutları çok da büyük olmaz. Asansörü açıp yatağa birleştiriyoruz sonuçta. Hepsiburada dan bakarsanız daha uygun fiyatlar. Biz oradan sipariş verdik.
Eessrra 3506 güzelmiş bu beşikte bu beşik kaç yaşına kadar kullanabilir acaba benim şuan sadece bir beşik alma şansım var kiradayız malum ekstra masraf yapmak istemiyorum