Minik05 Yarenim2020 bende ondan korkuyorum işte Hadi suniyi gecdim suni alsam yine iyi Sezeryandan korkuyorum🥺 40+0 1 haftam var. Sizede Rabbm kolaylık versin inşallah suniyle gelir sezeryana gerek kalmaz
Minik05 Merve1192 Her gelen sancıda acaba geliyormu deyip sabah etmek Sonra Yine ayni döngü Valla yeter 🥵
Merve1192 Minik05 benim de öyle yaa sabah oldu yine uykusuz karnımda ağrılar ama tık yok🤦🏻♀️sabah da hastaneye yatisim yapilcak nasıl olacak bilmiyorum
Minik05 Deletedmom95 kıyamam ya Çok zor biliyorum ama sabır 💙 eninde sonunda bitecek Seneler geçiyor çok az zaman geçer BUDA
Minik05 ecembugra53 inşallah ya Insan korkuyo ama Herkes doguruosa bende yapabilirim heralde Soncda Ölüm yok ucunda 🙂 çok sağolun Olumlu geri dönüş icin
Damlamm Deletedmom95 ben bugun gttim yine doktora 1 hafta daha bekliycez 41 hafta yahu yine beklemedeyiz 😂😂
ysmkml Hiç hareketlilik yok mu kimsede 🙈 bende sürekli hareket ediyorum spor yapıyorum dün temizlik yaptım gece çok umutluydum gelir diye ama 🤷🏼♀️
Minik05 ysmkml Yok açılmada yokmuş zaten moralim çok bozuk. Nst sancı çıkıyor Aclma yok zırh gibi diyo. Pskkolojim bozuldu acaba sorun bendemi niye doğmuyor bu bebe