Bende 32. Haftamda calisamaz raporu alacağım. Ama biz ayni zamanda bu pandemi sürecinde iskurdan kısa çalışma odenegide aliyoruz. Umarim dogum parami etkilemez. Birde 32 de alip raporu is yerine verdikten sonra benim yapacagim baska bir islem var mi acaba?