Ebru42 Kızlar merak ettigim bişey var şu an ben 14+2 haftalıgım hala beni saglık ocagında aşı için çagırmadılar netten baktım hep 3. Ayın sonunda aşı başlar yazıyor sizin aşı Takviminiz nasıl oldu beni bilgilendirir misiniz
61Aysen Ebru42 20 haftalikken tetanoz aşısı yapilir 1 ay sonra 2. Dozu yspilir sizn haftanizda aşı yapilmaz kaydinz varsa ebe arar çağırır sizi
Ebru42 babyneseli evet bildirdim en başından beri biliyorlar hatta ebeyi arayıp sordum da ben seni arayacam demişti nette de öyle yazınca çok tedirgin oldum biraz pimpirik yapıyorum sanırım 🤷♀️😂
Ebru42 Dumann yaa ben çok acele etmişim o zaman ilk gebelik olunca herşeyi araştırıyorum çok araştırmak da Bi sorun sanırım çok teşekkür ederim 😂
Ebru42 Yasemindursun yaptırdım zaten canım ögrenir ögrenmez sanırım her yerde farklı zamanlarda yapıyorlar aşıyı 😂
babyneseli Ebru42 ben ilk gittiğimde kayıt açıp, kart verdiler orda hangi günlerde aşı ve takip için geleceğiniz yazıyor. Ayrıca tetanoz için 2 doz yapılıyor 30 yada 32. Haftaya kadar süresi var merak etmeyin 😃
Ebru42 babyneseli bana hiç kart falan vermediler sadece seni arayacaz biz dediler çok teşekkür ederim canım bilgilendirdigin için❤️
Ebru42 seymaabyk içim çok rahatladı aklıma takılıp duruyordu ebe unuttu falan mı diye çok teşekkür ederim ❤️😂