emelbulbul 36 haftalik hamileyim adet olcakmisim gibi agri var. her sabah kalktigimda da beyaz sarimsi bi akinti var. bu normalmi ya
YazCilegi emelbulbul Günü gününe aynıyız ama ben yasamıyorum bunları. Doktorunuza danışın bence ağrı olması normal mi bilemedim
Nihanozturk emelbulbul 36+6yım benimde oldu bir iki kere dün kontrolüm vardı hicbisey cıkmadı olabilir dedi doktorda rahim kendini doguma hazırladıgı icin oluyomus ama artarsa doktorunuza görünmekte fayda var tabi
Eslemrah aynıyız aynısını bende şu an forma soracaktım.. iki gecedir adet ağrısı gibi leğen kemiğe bastırdığı için mi acaba diyorum.. yarın öğlen randevum var orda soracam bazen cok şiddetleniyor çünkü
Merviss emelbulbul yatis dedi ama beklemedeyim. Sanci bekliyorum olaso bi durumda hemen geri gidecegim