Busraliasaf1 bendr esenyurtta oturuyorum medilife burcu hanima gidiyorum ilk randevum selda hanimaydi, sezeryanlari birbirine karismis randevu saatim den 1.5 saat fazla bekledim bi hisimla odaya geldi ve bi ozur bile dilemedi beklettigi icin muayenede cocugu ustten goremeyince de hep sorunlu hastalar bana mi denk geliyor dedi bi afra bi tafra bende burcu hanima gidiyorum gayet kibar ve tatli dilli aldığı parayi kurusu kurusuna hak ediyor tavsiye ederim