safderun_ olsaydı çıkardı arkadaşım, siz yine bikaçgün bekleyin olmazsanız bir daha yaptırın yinede. Belki geç döllenme falandır. Stres yapmayın bazen streste adet geciktiriyor hamilemiyiz diye vücudumuzu dinliyoruz sürekli o da bizi yanıltıyor. Allah gönlünüze göre versin inşallah yakın zamanda bir bebişiniz olur🥰