tazeaane Kızlar 16 haftalığım ama en başından beri sürekli merak ediyorum ultrasona girmek istiyorum 😀 tek ultrason isteklisi benmiyim acaba 😀🤦♀️ aslında buradaki anne karnında bebek durumu ile ilgili kötü yazılarda beni etkilemiş olabilir 🤦♀️ çok karışık duygular içindeyim 🤦♀️
Teacherella1 tazeaane bi bende yok heralde, sanki her gittiğimde kötü bişey duyacakmısım gibi geliyor, mümkün olsa vakti geldiğinde doğurmaya giderim sadece hastaneye 😅 çokk telaşlanıyorum kötü bişeyle yüzleşmek istemiyorum saçma bir yaklasım tabi.
svmm tazeaane tek değilsin başlarda bende öyleydim hatta doktoruma söyledim çoğu anne adaylarımız aynı demişti hareketlenince o istek geçti çünkü durmadan vuruyor oğlum sağolsun 🤣🤣
annepanda tazeaane kocama sey demiştim. 2. El trason alsak mı 🤣🤣 yok aşkım sık sık zararlı olur dedi. Sen delirdin mi diyemedi napsın.. 🤪🤪🤣
tazeaane Teacherella1 yaa burda çok okudum anne karnında kalbi duran bebekleri sanırım o yüzden korktum biraz 🤦♀️
Teacherella1 tazeaane benimde daha önce sonuçlanmayan bir hamileliğim olduğu için hala onun etkisindeyim. O korkuyu tekrar yaşamak istemiyorum. 8 haftalığız hiçbir belirtim yok çok huzursuzlanyorm acaba bişey mi oldı kalbi durdumu vs diye meraklanıyorum ama günü gelmeden doktora gitmiyorum.
tazeaane Gizmolata bu ben işte 😀 ama bir dizide steteskop ile bebeği dinliyolardı 😀 aklıma yatmadı değil 🤦♀️😀
Gizmolata tazeaane valla ben abimden istedim steteskop, en son kafayı yediğimi düşündü. Hatt ben araştırdım 18-20 haftalar arası steteskopla duyulmaya başlıyormuş 😂😂
Elif555 Teacherella1 canım benimde ilk gebeliğim de kalbi durdu şuan ikinciye hamileyim ve ben kendim ne zaman istersem gidiyorum sonuçta başımızdan geçen bir durum var ve sende aynısını yap
Aslihanilhan annepanda Bende öyleyim ama ultrasona gitmektense sağlık ocağı 15. Haftadan sonra kalp atışlarını duyabiliyor. Ellerinde bi aletle . Bende haftada bir ona gidiyorum dinliyorum içim rahat ediyor . Zarar da vermiyormuş :)