Randevu mesajınızı giderken gösterdiğinizde yada hamileyim hastaneye gidiyorum dediğinizde polisler bekletmeden gönderiyorlar. Dönüşte de hastane yol izni dolduruyor size hastanede olduğunuza dair yada yine mesajı gösterdiğinizde geçebilirsiniz diyor. Bilginize…