RefBrs amiin canım benim saolsin zaten bir yıllık evliyim 4 ay fırsat buldukça denedik oda denk gelmesi sonunda yumurtlama denk geldi hamile kaldım öğrendik azerbeycana gonderdiler 4.ayimda geldi 5.ayin sonunda bebeğimizi kaybettik defnettikten bir gün sonra tekrar azerbeycana bir yıllığına cagirdilae evimi taşıdım ailemin yanındayım şuan Urfa’da azerbeycana gtmek için hazırlanıyor kar hala dün gttm yanına herkesin eşi görüşmüş ben bu lohusa halimle kaç saat yol çektim kapıda ağladım hıçkıra hıçkıra görüşturmediler göz göze geldik ağlama dedi ama sarilamadik yine ,😭 ordaki komutanın eşi bana el sallıyor ben ne halldym geri eve döndüm toplam 10 saat yol çektim komutanına söyledi 4 gün izin verirler hala 22 gün yıllık izni duruyor okdr zoruma gtti ki düşünsene aylardır görmüyorum hep hasretiz dokundrmadilar bile aglyrm die arkamı döndüm tam bir kere baktım gözleri dolmus agalama dedi sonra msj attı utanmasam bende aglicaktm işte elimden bişe gelmyr dedi yol boyunca ağladım ve gideceğimiz gece yemin ederm hiç ama hiç uyumadım sürekli kiyaft değişip durdum güzel goruneym die Antep fıstığı almıştı annem bende ona götüreyim dedim seviyor diye onu bile veremedim,😭