MasalAlparslanMom Kbrasayg devlette ücretsiz. İçtiğiniz içecek bazı devlet hastanelerinde yanınızda getirmeniz isteniyomuş. Oda 5 lira falan bişey sanırım
MasalAlparslanMom Kbrasayg evet şeker yüklemesi randevusu verilirken istenilen marka ve dozu hakkında bilgi verirler zaten . Bişey demezlerse hastane kendisi TEMin ediyodur