_haziran Merhaba hanımlar kan pıhtılaşması na tedbir amaçlı iğne kullananlar her gün mü kullanılıyor nerede iğne oluyorsunuz yan etkisi var mı
Busbushatun _haziran doktor kullanimmdozunu soyluyor canim, kendin evde yapabiiliyorsun yada saglik ocagi acil filan yaptiradabilirsin
tanya25 _haziran ben kullanıyorum canım eşim vuruyor bana sadece biraz yakıyor iğne onun haricinde bi yan etkisini görmedim
Denizin _haziran canım ben 6w1d günlükken başladım kese ve bebek göründü , oksapar 0.4 lük kullanıyorum hergün aynı saatte kol bacak yada karına vuruluyor ben koluma vurunuyorum , Allah hepimizin yardımcısı olaun 🙏
Smg38 _haziran o igneye bagli mesela.1tane proluton var haftada 1 saglik.ocaginda vurduruyorum bitane daha var hergun kendime yapiyorum