dream00 Nst iyi değil diyerek boşu boşuna sezaryene yönlendirilen var mı? Çünkü iyi çıktığı da oldu. Nst %100 güvenilir değil, nasıl bu kadar kesin konuşuyorlar tedirgin etmek için anlamıyorum. 😌
Busbushatun dream00 yani nst dogum seklini belirlemek icin degil doguma nekdr yaklastginizi takip amacli yapiliyor bu yuzden gerekli yalanci sanciyi gercek sanciniza anlamaniza fayda sagliyor
Oglakdorukcum dream00 haftan geldiyse tabı teklif etmeleri normal sezeryan mı karar verdiniz ve kac haftalıksınız nst bence onemli orda sancı gorup acıklıgına bakar açıklık varsa dogum gelmıs demektir oyuncak degil ki o makine oylesıne neden girelim sadece önemli olan nokta burda haftanız gelmeden henuz dogum seklınız karar verılmeden dayatma söz konusuysa nolursa olsun Baska doktora görünme hakkına sahipsiniz
deniiizz dream00 nst iyi değil denmesinin sebebi ya bebeğin hareketlerinin az olması yada kalp atışında sorun olmasıdır. Kaç kere girdiniz nst ye ve hep aynı mı sorunu söyledi mi doktorunuz ? Sancıyla ilgisi yoktur doğum anına kadar sancı olmayabilir zaten