Bahar1_ bende yaptırıp yaptırmamakta çok kararsızdım,ama eşim gelen gören olamicak o yüzden en azından fotoğraflarda hatıra kalsın,eş dosta albümlerinden gösteririz dedi,ilk çocuk hevesimiz kalmasın,sonradan keşke yaptırsaydık desek dönüş yok dedi,oda süsleme ve fotoğraf çekimi yaptırıcaz,eşimin hevesini de kırmak istemedim🤗
yapılan hediye ve çikolatalarıda en yakınlarıma veririm zaten ziyan olmaz diye düşünüyorum