urazaslan Kızlar gögüslerin tam altı, etim öyle bir acıyorki anlatamam. Kaburga acısı gibi değil, sanki karnına bir aletle bastırtırsın öyle acıyor. Bazen uyuşuyor gibi oluyor yaşayan varmı ya 26+5
Sibella33 urazaslan aynısı bende de var 21haftalığıö ikiz gebelik. Sol tarafımda yaşıyorum.gece ağrısına uyanıyorum sanki kalp krizi geçiriyorum gibi. Kaburda ve çocuklar gelnişlediği için olur diyorlar
939393 urazaslan bende aynı şekildeyim 27+5 haftalıgım nefes bile aldırmıo o derece acı gibi agrı gibi değişik bişi
Ezolym urazaslan benim aynısı oluyor etimi sıkıştırıyorum uyuşmasn diye göbüşümn altna yastk koyuyorum ince çok anlamsız bir sızı.
sevdam_21 urazaslan 32 haftalık gebeğim aynı şekilde gün içinde çok acıyo gecede uyutmuyor nedeni hiç bilmıyorum ya
Benefit sevdam_21 bende 2 gün soruna 30 haftaya gircem aynı canım yatarken de oluyor ama bunlar normal miş ☺️