Eshueshu Hamileliğin 5. Haftasındayız yeni öğrendim ama çok aşırı kaşık ağrım var sadece ayağa kalkınca oluyor tehlikeli bisey mıdır
Birtane2307 Eshueshu Hayir canim merak etme bizde de oluyor herkeste oluyor benim hatta siddetli Karin agrimla acile gidip hamile olduğumu öğrenmiştim doktor gayet normal dedi adet sancisi gibi sancilar ve ya kasıklarin ara ara agrimasi o yuzden progestan verdi ama zamanla gecer dedi
Birtane2307 Eshueshu cok normal hele ilk zamanlar sakin ol eger cok paniksen doktora pazartesi git doktor gayet normal dedi
Birtane2307 Eshueshu allah korusun ya iste bu stres iyi degil Veren Allah alan Allah biz sadece hakkimizda en hayirlisi neyse o olsun Rabbim bebeklerimizi bizi bagislasin hayirli saglikli evlatlar nasip etsin demeliyiz
Ozgeemrahh Merhabalar bende bugun 5+6 oldum benimde çok kasık ve bel ağrılarım var doktorum yat dinlen dedi is yapma dedi çarşamba günü keseyi gördüm 10 gün sonra tekrar çağırdı kalp atışı için birde doktorum stresten uzak dur bebek etkilenir dedi