eslinn21 15+4 hamileyim dunden beri vajinamda baski sanci ve belimde agrilar oluyor normalmi bu durum?
MasalAlparslanMom eslinn21 bende bunun için bi post açtım henüz cvp veren olmadı ama. Ben 32 haftalığım . Sizinki çok küçük daha baskı değildir o. Tahriş hissi gibimi başta bendede oluyodu
eslinn21 MasalAlparslanMom yok cnm tahris hissi gbi degil resmen baski hissi ve dakikada bir sanci gbi giriyor insallh yardimci olucak birileri olur:/
Deletedmom15257 eslinn21 cnm ben 18 haftadayım dün dr gittim yürüyemiyordum o ağrıdan idrarimi yapınca bile ağrı giriyordu hatta iki ellime destek vererek yürüyordum benim baya enfeksiyon çıktı antibiyotik kullaniyorum