Acemianne27 Merhaba kızlar 40+5 haftalığız ara ara sancım var ama bizim oğluş gelmek bilmiyor 🤭 doğum kanalına gireli bir hafta oldu ama tık yok ☹️
Yarenim2020 Acemianne27 bende 41 oldum hiç bi belirti yok en ufak bi sızı bile yok pazartesi yatış yapılcak
heyecanlibiranne_ Acemianne27 merak ettim de bebeğiniz kaç kilo şu an acaba? Bir de inşallah tez zamanda doğurursunuz 🥰
heyecanlibiranne_ Acemianne27 maaşallahhh 😊 ben de 36+6 haftamdayken 3.659 gr çıktı bizim tosuncuk 😊 karın çevresi 40 hafta ile uyumlu dedi doktor. Ondan merak edip sordum vallahi. Bu gidişle daha da büyürse yandık vallahi 😊🥰
Gull_94 Acemianne27 o hıc bllı olmuyo bence ya uzun surebılır bu sekılde anıden gelebılır yıne de hazrlıklı olun benm cok uzun surdu sancı saatlerım ama aksılık olmasa aynı gun ıcınde dogardı o sancılarla buyuk ıhtımalle yavastan degıl anıden sıddetlenmıstı