Her yerim deli gibi yırtılacak biçimde 2 haftadır kaşınıyor. Tahlil yapıldığında doktor karaciğer enzimlerim yükselmiş. Gebelik kolestazı hastasısın. . Erken doğum olacak dedi. İlaç verdi. Sabah akşam 2 şer tane içiyorum. Sizde geçirdiniz mi? Yada geçiren var mı?