melegegebe Normalde bagirsaklarimdan sesler geliyor ama bu defa elim karnimdaydi bebegim oynuyordu çıt sesi geldi neden sizce doktora soran oldu mu ??? Korkulmasi gereken bir sey mi . 37 haftalığiz ..
tkrj19 melegegebe korkmaaa benimde geliyor bebeğimizin eklerimden kaynaklı büyük ihtimal parmak çıtlatır gibi 😅
ikizminikler melegegebe çok okudum burda bende hiç olmadı ama eklem sesi demişlerdi korkulacak bişey değilmiş
Bebislerimiz melegegebe az once bende de oldu foruma girip arattirdim elim karnimdaydi hareket ettigi yerde benden gelmiyor yani eminim cit etti suan yok ama
melegegebe tkrj19 ikizminikler Dicleztrk Kizlar devaminda da geliyor ama sanki bagirsagimdan geliyor ama azonceki tam sessizlik vardi elimin altinda kipirdiyordu sesi de elimin altinda hissettm . Acaba ondan mi yoksa bagirsagima carpiyor onun sesi mi Cok bagirsaklarimdan sesler geliyor benim gürül gurul resmen . Ay kötü bir sey olmasin da 😣🤲🏻
Dicleztrk Canım aynı haftadayız benimde sürekli oluyor benim 25. Haftalarda başlamıştı. Ama başına gelen çok kişi var korkulacak bir şey olmadığı söyleniyor içini ferah tut ☺️
ikizminikler melegegebe korkma içini ferah tut ne gibi bişey olabilir ki Allah korusun oynuyormuş da 😊
Dicleztrk melegegebe içini ferah tut canım son haftalarımızdayız Allah’ın izniyle sağlıcakla hepimiz kucağımıza alsakta şu kaygılarımızda son bulsa 🤲🏻
melegegebe Dicleztrk kesinlikle canim kesinlikle ya benim cok kaygili gecti kanamalar da olunca cok şükür Rabbim yardim etti bize bütün sorunlarimiz bitti ama geriye saglikla kucagimiza almak kaldi . Umarim Allahim herkese bunu nasip eder 🤲🏻♥️
Dicleztrk melegegebe çok geçmiş olsun inşallah sağlıcakla kavuşursun o kaygılı günleri unutursun yavrunla canım. Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın ❤️
melegegebe Bebislerimiz bebek citlamasiymis. Bir arkadasjm dogum yapti o bende de oluyordu dedi ama sormadim dedi . Bir sorun olsa olurdu bebekte sorun olmadigina göre çok önemli degil heralde 🤷🏻♀️
Bebislerimiz melegegebe instagram kullaniyorsaniz orda soru cevap yapmislae doktor sorulari cevaplamış biri daha sormus kontrollerde sorun yoksa yoktur demis doktor