91ARIN91ASK Szsz istediğin gibi uyu şuan bu zamanları çooook arıyoruz çünkü sonrasında Bebek nasıl rahat verirse öyle uyuyorsun
Elagny97_ Şu an nasıl rahat esersen öyle karnın büyüdükçe yüzüstü sırt üstü yatmazsın zaten doktorlar genelde sol tarafı öneriyor 😊
Busraveminisi1 Szsz genelde sol tarafa dönük yatılması tavsiye ediliyor canım kan akışı ve basınç açısından ama daha yenisin karnın çıkana kadar yatış şeklin çok sıkıntı yaratmaz
Szsz Busraveminisi1 bende baktım cnm sol taraf diyor bende öyle yatıyorum sağ yatınca çok agirim oluyordu farketdim net baktım
Buketkucuk Szsz karnın büyümeye başlamadan nasıl istiyorsan öyle yat büyümeye başlayınca yatamıyorsun çünkü😂
Bsrlmnemr Szsz ben hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren sağ ya da sola yattım. Doktorum bana sağ ya da sola yat ayaklarını da karnına doğru çek yatarken demişti. Yüz üstü zaten yaramazsın, sırt üstü yatarken de kan akışını yavaşlatıyor
Yasemin0518 Ben 25 haftalık oldum ama sırtüstü yatabiliyorum sıkıntı vermiyor yani yüzüm tavana gelecek şekilde acaba bir probleme sonuç açar mı çünkü sol yana yatınca etim eziliyor uzun yatınca sıla sağa dönüyorum sırtüstü yatıyorum bir problem olur mu?
seymaabyk Yasemin0518 sağ sola yat. Sırt üstü ve yüz üstü sakın yatma kalbi durabilir bebişin. Ben ultrason muayeneye gittim ve mecburen sırt üstü yatmak zorundayız o zaman bebeğimin kalp atışı durdu 2 saniye kadar sonra düzene girdi. Asla sırt ve yüz yatmayın ilk 3 ay yatılabilir