3 6 aylık olanlardan almaya başla yeni doğan 1 ay falan alma çünkü bebek sadece 2 kez giyiyor sonra hepsi baza altına 3 _ 6 ay yine bir süre giyebilir. Hastane çıkışı da ben 2 adet koydum 1 tanesi set büyük diğeri şapkalı falan normal ondan hariç 3 tane daha takım koydum alt üst sadece çorap falan aslında hiç koymayacaktim o kadar gerek yok dedim ama annem ne olur ne olmaz fazla olsun az olmasın dedi her an ne olacağını bilmiyoruz dedi yedek olarak koydum