Gmz-aykt hiç korkacak birşey yok gerçekten. Uyuyup uyandığınızı düşünün. Hiç birşey hissetmiyorsunuz. Ben devlette oldum üstelik. Yattığımda ameliyat masasındaydım. Uyandım odamda. İlk ameliyatımda 1 gece kaldım. İkinci ameliyatımda ise 8de ameliyata girdim. 1 de çıktım. Annem yanımdaydı. Ne kadar sürdü dedim. 1 saat dedi. Ve bunun içinde ben ameliyat öncesi bekledim. Hazırlık yapıldı. Doktoru bekledik. Anesteziden uyandım. Doktorum çok bekletemem zaten. İçeriye sıvı veriliyormuş. Çok fazla verilmemesi gerektiği için olabildiğince hızlı olmak zorunda dedi. Bu yüzden 2 defa oldum. Ama ikinci ameliyatıma gülerek girdim. Çok rahattım.
Doktoru iyi araştırın yanlız. Ben arkadaşımın önerisi ile gittim. Rahim olduğu için korkmuştum. Ama çok şükür hiç bir problem olmadı. Doktoruma çok güvendim. Beni çok rahatlattı. Prof. Kendisi. Düşüklerim sonrası genetik, pıhtılaşma rahim durumum herşeye bakıldı. Ve doktorum düşüklerinin sebebi %90 bu dedi. Ama ne Zaman hamile kalırsın onu bilemem dedi.
Ameliyatı düşünürkende, girdiğimde ve çıktığımda şunu düşündüm. Bu ameliyatı olursam evladım olacak inşallah dedim. Olmazsam ya kayıplarım olursa yine. Hangisi daha zor? Güçlüsün ve bunu da başarırsın. Çok güzel bir anne olacaksın inşallah.
Rabbim gönlüne göre versin inşallah.