Umksanbe benimde gazım yoktu, sancıdan defalarca büyük tuvaletimi yaptım 3 kere de kustum, o sanırım uzunca süre içimizde biriken gizli gaz gibi bişeymiş, çok kötü bi durum gerçekten, yani gaz sancısının beni hastanede yatıracağını söyleseler gülerdim😄