Mennu Hayriye19 ben pahali bişey almadim otribebenin burundan cekileni aldim cevremde kullananlar var memnunlar hani başı tek kullanimlik olanlar aldigim ama başini da steril edip kullanabilirsin dediler oyle yapcam yani
morusevenanne Hayriye19 doktorlar önermiyorlar bebeklerin sıkıntı iç burun kanallarında oluyormus aspiratör sadece görünen kısmı açıyormus.
Hayriye19 Sizce biz ağzımızla çekiyoruz ya ondan mı öneriyorlar yoksa vakumlu gibi olanlar varya elimizle yapıyoruz onu mu?