Beyzac Kızlar selam normalde benim bugün adet günüm ama sabahtan beri pembemsi akıntım geliyor sadece kanamaya çevirmedi üstüne görme olabilir mi acaba ?
Hayal95 Beyzac Benimde hafif açık kahve geldi hatta adet olacam diye üzüldüm devamı gelmeyince test yaptım çok hafif silik çıktı
Mizgin2020 Beyzac üzülerek söylüyorum ama adet kanamasına dönüşür bence yavaş yavaş sökülüyor olabilir çünkü yerleşme adetten 4 5 gün önce oluyoms
Betll_72 Beyzac canm benm de öyle olmuştu ama sonra gelmisti malesef asiri heves yaoinca uzuluyor insan
Beyzan Beyzac pazartesi ye kadar bekleyin direk kan verin bence üstten Görmede bazen riskler olabiliyor. Hem çubuk testten daha kesin çözüm
Hayal95 Beyzac Benimki adetten 1 gün önceydi canım aynen yeni hamileyim.. inşallah seninde devamı gelmez
Beyzac Beyzan normal kanamaya dönüşmezse giderim zaten sokağa çıkma yasağından beklemek zorundayım maalesef 😕
RefBrs Beyzac merhaba umutlandırmak istemem ama aynı şekilde pembe geldi sonra kahverengi geldi 4 gün hafif hafif geldi sonra bitti test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim pozitifim 🌸 bence birkaç gün sonra test yapın sonra kan verin