Merhabalar 8+5 gebelik haftamdayım. 4 haftalık hamileyken sağlık ocağında yaptırdığım kan testi sonuçlarına bugün e-nabızdan bakarken toxo ıgm değerinin pozitif olduğunu farkettim . Doktorumla paylaştım hemen pazartesi gel avidite testi yapalım bu önemlidir dedi. Açıkçası evham yaptım ve aynı durumu yaşayan veya yaşamış anne adayları varsa tecrübelerini öğrenmeyi çok isterim.