Anneadayii_12 İltihap gebelik oluşumunu engeller mi ? antibiyotik kullanıp vücuttaki iltihabı atamıyorum bi türlü yardımcı olsanız
Happybsrn Anneadayii_12 nasıl bişey benim yeşilimsi trak 2 yıl oldu yapıştı kaldı ne ilaç kullandım geçmedi…sana önerim hayıt otu iç o iyi geliyor ve adet sonrası ben geçen ay ve bu ay mix ovul fitilini attım çok güzel söktü bayağı azaldı inşallah kurtulurum.. doktora sordum engel değil dedi
afrasil Anneadayii_12 vajinada ki akıntının spermin gidişini engellediğini söylemisti doktorum . Süt maydanoz buharina oturdunuz mu , soğan suyu denediniz mi bide fitil ?
zynpcknn Anneadayii_12 canım benim iltihabım vardı hamile kalmadım ilk ay sonra adet oldum adet olduğum süreç içersinde günde bir bardak soğan suyu içtim hem kendim içtim hemde eşim içti hastalıktan çıkar çıkmaz hamile kaldm
Happybsrn Anneadayii_12 hayıt otu iç ben soğan kürü de yaptım vs şeyler yaptım geçmedi hayıt otu azalttı
Aysenurokan Benimde enfeksiyonum vardı çeşitli fitil krem vs kullandım en son soğan kürü uyguladım intihabı çok iyi attı ve enfeksiyonun hamile kalmayı engellediğini doktorum söylemişti
Essmmaa Kesinlikle engel.. Arkadaşların dediği gibi soğan suyu ve süt maydanoz kesinlikle işe yarıyo özellikle yanma varsa
Momandbabyy Anneadayii_12 Sadece öğlen içiyordum canım. Adetimin 3. Günü başladım ve 7 gün kullandım sadece hamile kalırsam bebeğe zarar vermesin diye.