Cns_33 sıcak su torbasıyla idare ettim canım ben bir süre sonra geçti bide buscopan kullanmıştım şuanda 36.haftamdayım tekrardan başladı ağrılarım özellikle geceleri ama dayanmaya çalışıyorum ilaç VS başka bir şey kullanmak istemiyorum az kaldı diye doğumdan sonra rahatlayacaksın demişlerdi sabırsızlıkla bekliyorum 😊