Canssu61 ben çayı hiç sevmeyen biriydim ama hamile olduğumdan beri saçma bi şekilde canım hep çay istiyor. Sevmiyorum çayın tadı nasıldır bilmiyorum içtiğim zaman şekerli sıcak su içiyormuşum gibi geliyordu😅
iki bardak sabah akşam açık bi şekilde içebilirsin dedi doktorum ama 4. Bardağı bile buluyor içmem 😅😅