Denizgillerrr
Allah’ın İsmi “Bâtın” diye yazılıyor ve okunuşu direk a yumuşak. Ama biz yanlış telaffuz ettiğimiz işin bir anlamı kalmıyor.
Sağlıkta da direk Batın karın anlamına geliyor.
Bende bir öğrencimden duymuştum ve çok beğenmiştim.
Allah’ın isimlerinizden olduğunu sonradan öğrendim ve araştırmalarıma göre Tek koyulmazmış.
bu yüzden vazgeçmiştim.
Söylenişi Kağan ile Kaan ismine dönüyor.