36+1 yani 37 haftalık hamileyim bugün öğlen ayağı kalktım bacağımın arasından vajinadan su geldi hastaneye gittik açılma yok akıntı olabilir dedi nst ye bağladım 100 e kadar sancı çıktı antibiyotik serum takıldı enfeksyon yokmuş tekrar nst ye bağlandım ciğer geliştirici vurdular eve gönderdiler sancın olursa gel dediler sizce nedir ?