Canım ben de aynı durumdayim. Her gun squat, yürüyüs,perine masajı yapıyorum 🤷🏻♀️ Bu arada doktorumla konustugumda bebek 4 kilo diye seni sezeryana almam, normal doğumla kilosunun ilgisi yok dedi. Ayrıca geçenlerde burada.bir konuda gormustum, bebeklerin kilosu doğumda farklı çıkabiliyor. Allah yardımcımız olsun 🙏